Online semináře

Cenné informace vždy po ruce.

Co je online seminář?

Je to online varianta klasického školení. Probíhá prostřednictvím internetu. Velkou výhodou je, že účastníci nemusí nikam cestovat, a proto je tato forma školení velice efektivní.

Jak budu pokládat dotazy?

Na online semináři budete moci pokládat svoje otázky průběžně pomocí chatu. Lektor na všechny dotazy odpoví buď ihned, nebo po dokončení kapitoly. Na závěr online semináře je vždy prostor pro dotazy a odpovědi.

Je možné poslat dotazy před online seminářem?

Ano. Je to forma, kterou často účastníci našich online seminářů využívají. Pokud je dotaz k tématu online semináře, tak odpověď na svoji otázku vždy dostanou přímo v průběhu online semináře.

Nebude mi chybět osobní kontakt s lektorem?

Ze zkušeností víme, že osobní kontakt s lektorem je plně nahrazen kladením otázek přes chat. Tato forma vyhovuje i účastníkům, kteří by měli při klasickém semináři ostych svoji otázku veřejně položit.

Musím si něco instalovat do počítače?

Ne. Na online seminář se připojíte přes klasický webový prohlížeč. Potřebujete pouze reproduktory nebo sluchátka.

Jak dlouho online seminář trvá?

Online seminář trvá nejčastěji 2 hodiny. Výjimečně déle, pokud si to téma a účastnické dotazy vyžadují. Každých 50 minut je krátká přestávka jako na klasickém školení.

Jak se na online seminář připojím?

Na Váš e-mail Vám pošleme link k přihlášení. Poté se přes klasický webový prohlížeč připojíte přímo do výukové „místnosti“.

Kdo jsou lektoři na online seminářích?

Lektoři jsou odborníci z praxe. V případě témat účetnictví a daně jsou lektoři registrovaní daňoví poradci. V oboru práva jsou lektoři právníci s praxí z advokátních kanceláří. Obchod, management a komunikaci školí lektoři, aktivní obchodníci a manažeři.

Co dělat, pokud mi nevyhovuje termín?

Napište nám, o jaké téma máte zájem. Celý online seminář můžete vidět ze záznamu, kdykoliv se Vám to bude hodit.

Budu mít k dispozici záznam online semináře?

Ano. Záznam máte k dispozici a můžete se tedy k němu vrátit kdykoliv a opakovaně. Na záznamu z online semináře je celý jeho průběh. Jedinou nevýhodou je, že nemůžete pokládat vlastní otázky. Naopak velkou výhodou je, že si záznam můžete pustiti kdykoliv a nemusíte čekat na konkrétní termín.

Vyberte si témata, která vás zajímají.

Kategorie
Vyhledávání
e-shopy, právní rámec GDPR
Co musí obsahovat obchodních podmínky e-shopu. Jak bezpečně v souladu…
e-shopy. obchodní podmínky
Budete vědět, jak se bránit spekulativnímu odstoupení od smlouvy. Včetně…
E-shopy, řešení reklamací
Konkrétní příklady a odpovědí na dotazy z praxe. Nemusíte chodit…
DPH v účetnictví po v příkladech 2020novelách
TERMÍN : 9.10. 2020, 9:00 - 11:00 hodin. Od daňového…
Získáte jistotu při ukončování pracovního poměru, vše vždy proběhne v…
Výhody a úskalí různých pracovních poměrů
Přemýšlíte, jak správně napsat inzerát a jak kandidáta odmítnout, abyste předešli…
Pracovní smlouva bez chyb a rizik
Chcete mít jistotu v tom, jak sepsat platnou pracovní smlouvu? Víte…
Právní a daňové minimum
-34%
1.díl – Občanský zákoník – aplikace v účetnictví
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jak a kdy v…
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jak tento zákon navazuje…
Účetnictví a daně 2020 – přehled změn, problémové okruhy
TERMÍN : 6.11. 2020, 9:00 - 11:00 hodin. Od daňového…
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jaké jsou druhy daní…
V průběhu záznamu webináře se dozvíte například kdo a kdy…
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jak vyplnit daňové přiznání.…
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jaké jsou druhy daňových…
1 2 3 4