Webináře

Cenné informace vždy po ruce.

Co je webinář?

Je to online varianta klasického školení. Probíhá prostřednictvím internetu. Velkou výhodou je, že účastníci nemusí nikam cestovat, a proto je tato forma školení velice efektivní.

Jak budu pokládat dotazy?

Na webináři budete moci pokládat svoje otázky průběžně pomocí chatu. Lektor na všechny dotazy odpoví buď ihned, nebo po dokončení kapitoly. Na závěr webináře je vždy prostor pro dotazy a odpovědi.

Je možné poslat dotazy před webinářem?

Ano. Je to forma, kterou často účastníci našich webinářů využívají. Pokud je dotaz k tématu webináře, tak odpověď na svoji otázku vždy dostanou přímo v průběhu webináře.

Nebude mi chybět osobní kontakt s lektorem?

Ze zkušeností víme, že osobní kontakt s lektorem je plně nahrazen kladením otázek přes chat. Tato forma vyhovuje i účastníkům, kteří by měli při klasickém semináři ostych svoji otázku veřejně položit.

Musím si něco instalovat do počítače?

Ne. Na webinář se připojíte přes klasický webový prohlížeč. Potřebujete pouze reproduktory nebo sluchátka.

Jak dlouho webinář trvá?

Webinář trvá nejčastěji 2 hodiny. Výjimečně hodiny tři, pokud si to téma a účastnické dotazy vyžadují. Každých 50 minut je krátká přestávka jako na klasickém školení.

Jak se na webinář připojím?

Na Váš e-mail Vám pošleme link k přihlášení. Poté se přes klasický webový prohlížeč připojíte přímo do výukové „místnosti“.

Kdo jsou lektoři na webináři?

Lektoři jsou odborníci z praxe. V případě témat účetnictví a daně jsou lektoři registrovaní daňoví poradci. V oboru práva jsou lektoři právníci s praxí z advokátních kanceláří. Obchod, management a komunikaci školí lektoři, aktivní obchodníci a manažeři.

Co dělat, pokud mi nevyhovuje termín?

Napište nám, o jaké téma máte zájem. Celý webinář můžete vidět ze záznamu, kdykoliv se Vám to bude hodit.

Budu mít k dispozici záznam webináře?

Ano. Záznam máte k dispozici po dobu 30 dnů a můžete se tedy k němu vrátit kdykoliv a opakovaně. Na záznamu z webináře je celý jeho průběh. Jedinou nevýhodou je, že nemůžete pokládat vlastní otázky. Naopak velkou výhodou je, že si záznam můžete pustiti kdykoliv a nemusíte čekat na konkrétní termín.

Vyberte si témata, která vás zajímají.

Kategorie
Vyhledávání
Výhodné předplatné
-70%
Díky předplatnému získáte jedinečnou možnost přístupu ke všem webinářům během…
Pravidelné páteční sezení s daňovou poradkyní
-20%
Pět webinářů za cenu čtyř s daňovou poradkyní Květoslavou Novotnou.…
Fakturace od A do Z
TERMÍN : 18.10. 2019, 9:00 - 11:00 hodin. Praxe po…
Vedení pokladny
TERMÍN : 8.11. 2019, 9:00 - 11:00 hodin. Informace získáte…
E-shopy právní rámec
TERMÍN : 23.10. 2019, 9:00 - 11:00 hodin. Nemusíte chodit…
Náklady v roce 2019
TERMÍN : 22.11. 2019, 9:00 - 11:00 hodin. Informace získáte…
Zvládání námitek a manipulací v obchodním jedání
TERMÍN: 15.11.2019, 9:00 - 11:00 hodin Chcete umět s přehledem…
Zákon o obchodních korporacích
TERMÍN: 6.12.2019, 9:00 - 11:00 hodin. Získáte aktuální informace po…
E-shopy obchodní podmínky
TERMÍN : 4.12. 2019, 9:00 - 11:00 hodin. Nemusíte chodit…
Účetní závěrka
TERMÍN : 17.1. 2010, 9:00 - 11:00 hodin. Na konkrétních…
Páteční sezení s daňovou poradkyní jaro 2020
-20%
Pět webinářů za cenu čtyř s daňovou poradkyní Květoslavou Novotnou.…
Cestovní náhrady
TERMÍN : 24.1. 2020, 9:00 - 11:00 hodin. Cestuje téměř…
E-shopy, reklamace
TERMÍN : 27.1. 2020, 9:00 - 11:00 hodin. Nemusíte chodit…
Daň z příjmů fyzických osob
TERMÍN : 7.2. 2020, 9:00 - 11:00 hodin. Praktická práce…
Efektivní styly řízení a vedení pracovníků
TERMÍN: 14.2. 2010, 9:00 - 11:00 hodin. Vedení a řízení…
1 2 3 4