Webináře

Cenné informace vždy po ruce.

Co je webinář?

Je to online varianta klasického školení. Probíhá prostřednictvím internetu. Velkou výhodou je, že účastníci nemusí nikam cestovat, a proto je tato forma školení velice efektivní.

Jak budu pokládat dotazy?

Na webináři budete moci pokládat svoje otázky průběžně pomocí chatu. Lektor na všechny dotazy odpoví buď ihned, nebo po dokončení kapitoly. Na závěr webináře je vždy prostor pro dotazy a odpovědi.

Je možné poslat dotazy před webinářem?

Ano. Je to forma, kterou často účastníci našich webinářů využívají. Pokud je dotaz k tématu webináře, tak odpověď na svoji otázku vždy dostanou přímo v průběhu webináře.

Nebude mi chybět osobní kontakt s lektorem?

Ze zkušeností víme, že osobní kontakt s lektorem je plně nahrazen kladením otázek přes chat. Tato forma vyhovuje i účastníkům, kteří by měli při klasickém semináři ostych svoji otázku veřejně položit.

Musím si něco instalovat do počítače?

Ne. Na webinář se připojíte přes klasický webový prohlížeč. Potřebujete pouze reproduktory nebo sluchátka.

Jak dlouho webinář trvá?

Webinář trvá nejčastěji 2 hodiny. Výjimečně hodiny tři, pokud si to téma a účastnické dotazy vyžadují. Každých 50 minut je krátká přestávka jako na klasickém školení.

Jak se na webinář připojím?

Na Váš e-mail Vám pošleme link k přihlášení. Poté se přes klasický webový prohlížeč připojíte přímo do výukové „místnosti“.

Kdo jsou lektoři na webináři?

Lektoři jsou odborníci z praxe. V případě témat účetnictví a daně jsou lektoři registrovaní daňoví poradci. V oboru práva jsou lektoři právníci s praxí z advokátních kanceláří. Obchod, management a komunikaci školí lektoři, aktivní obchodníci a manažeři.

Co dělat, pokud mi nevyhovuje termín?

Napište nám, o jaké téma máte zájem. Celý webinář můžete vidět ze záznamu, kdykoliv se Vám to bude hodit.

Budu mít k dispozici záznam webináře?

Ano. Záznam máte k dispozici po dobu 30 dnů a můžete se tedy k němu vrátit kdykoliv a opakovaně. Na záznamu z webináře je celý jeho průběh. Jedinou nevýhodou je, že nemůžete pokládat vlastní otázky. Naopak velkou výhodou je, že si záznam můžete pustiti kdykoliv a nemusíte čekat na konkrétní termín.

Aktuální témata a termíny webinářů

Vyberte si kategorii a témata, která vás zajímají.

Kategorie
Vyhledávání
Fakturace od A do Z v praxi 2018 - ZÁZNAM WEBINÁŘE
Záznam webináře vás seznámí s problematikou fakturace od A až…
Účetní a daňové doklady v roce 2019
Webinář proběhne 12.4.2019 od 9 do 11 hodin. BONUSY PRO…
Zvládání komunikace při reklamacích a složitých situacích se zákazníkem - ZÁZNAM WEBINÁŘE
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jak zvládnout komunikaci při…
Účetní závěrka 2018
Webinář proběhne v 1.2.2019 od 9 do 11 hodin. BONUSY…
Pokladna, novela EET – nové režimy
Webinář proběhne 15.3.2019 od 9 do 11 hodin. BONUSY PRO…
DPH začátečníci
Webinář proběhne 8.3.2019 od 9 do 11 hodin. BONUSY PRO…
Zvládání námitek a manipulací v obchodním jednání - ZÁZNAM WEBINÁŘE
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jak zvládat manipulace a…
-32%
Sedmidílný cyklus - Účetnictví a daně
Všech 7 dílů za zvýhodněnou cenu. Celý cyklus bude probíhat…
Daň z příjmů právnických osob 2018 - práce s formulářem
Webinář proběhne 8.2.2019 od 9 do 11 hodin. BONUSY PRO…
Fakturace od A do Z v roce 2019 - po novelách
Webinář proběhne 1.3.2019 od 9 do 11 hodin. BONUSY PRO…
Zákon o obchodních korporacích – novela 2019
Webinář proběhne 17.5.2019 od 9 do 11 hodin. BONUSY PRO…
Daň z příjmů fyzických osob 2018 - práce s formulářem
Webinář proběhne 15.2.2019 od 9 do 11 hodin. BONUSY PRO…
Právní a daňové minimum pro účetní a administrativní praxi - ZÁZNAM WEBINÁŘE
Všech 6 záznamů, které tvoří celek. Jednotlivé okruhy na sebe…
Cestovní náhrady 2019
Webinář proběhne 11.1.2018 od 9 do 11 hodin. BONUSY PRO…
1. díl - Dlouhodobý majetek – v účetnictví a daních
BONUSY PRO VÁS: ZÁZNAM celého webináře na 30 dní.