Online semináře

Cenné informace vždy po ruce.

Co je online seminář?

Je to online varianta klasického školení. Probíhá prostřednictvím internetu. Velkou výhodou je, že účastníci nemusí nikam cestovat, a proto je tato forma školení velice efektivní.

Jak budu pokládat dotazy?

Na online semináři budete moci pokládat svoje otázky průběžně pomocí chatu. Lektor na všechny dotazy odpoví buď ihned, nebo po dokončení kapitoly. Na závěr online semináře je vždy prostor pro dotazy a odpovědi.

Je možné poslat dotazy před online seminářem?

Ano. Je to forma, kterou často účastníci našich online seminářů využívají. Pokud je dotaz k tématu online semináře, tak odpověď na svoji otázku vždy dostanou přímo v průběhu online semináře.

Nebude mi chybět osobní kontakt s lektorem?

Ze zkušeností víme, že osobní kontakt s lektorem je plně nahrazen kladením otázek přes chat. Tato forma vyhovuje i účastníkům, kteří by měli při klasickém semináři ostych svoji otázku veřejně položit.

Musím si něco instalovat do počítače?

Ne. Na online seminář se připojíte přes klasický webový prohlížeč. Potřebujete pouze reproduktory nebo sluchátka.

Jak dlouho online seminář trvá?

Online seminář trvá nejčastěji 2 hodiny. Výjimečně déle, pokud si to téma a účastnické dotazy vyžadují. Každých 50 minut je krátká přestávka jako na klasickém školení.

Jak se na online seminář připojím?

Na Váš e-mail Vám pošleme link k přihlášení. Poté se přes klasický webový prohlížeč připojíte přímo do výukové „místnosti“.

Kdo jsou lektoři na online seminářích?

Lektoři jsou odborníci z praxe. V případě témat účetnictví a daně jsou lektoři registrovaní daňoví poradci. V oboru práva jsou lektoři právníci s praxí z advokátních kanceláří. Obchod, management a komunikaci školí lektoři, aktivní obchodníci a manažeři.

Co dělat, pokud mi nevyhovuje termín?

Napište nám, o jaké téma máte zájem. Celý online seminář můžete vidět ze záznamu, kdykoliv se Vám to bude hodit.

Budu mít k dispozici záznam online semináře?

Ano. Záznam máte k dispozici a můžete se tedy k němu vrátit kdykoliv a opakovaně. Na záznamu z online semináře je celý jeho průběh. Jedinou nevýhodou je, že nemůžete pokládat vlastní otázky. Naopak velkou výhodou je, že si záznam můžete pustiti kdykoliv a nemusíte čekat na konkrétní termín.

Vyberte si témata, která vás zajímají.

Kategorie
Vyhledávání
Vše o náhradách a příplatcích zaměstnanců z pohledu mzdové účetní…
2. díl z pětidílného cyklu - KURZ PRO MZDOVÉ ÚČETNÍ
Máte ve vaší firmě problémové zaměstnance? Dozvíte se jak na…
1. díl z pětidílného cyklu - KURZ PRO MZDOVÉ ÚČETNÍ
Všechny aktuální informace k problematice zkrácených úvazků.
Všechny informace získáte na jednom místě. Nemusíte chodit k právníkovi.
Zjistíte jaké se dělají nejčastější chyby ve mzdové problematice a zároveň…
Získáte kompletní přehled o změnách ve mzdové účtárně pro rok…
Vybrané okruhy postupů účtování dle aktuální legislativy. Nemusíte nikam chodit,…
Získáte aktuální a kompletní přehled o změnách v nemocenském pojištění…
Na konkrétních příkladech získáte kompletní návod pro roční zúčtování mezd…
TERMÍN: 21.10. 2020 od 19:00 do 21:00 hodin 4. díl…
TERMÍN : 23.10. 2020, 9:00 - 11:00 hodin. Máte obavy…
TERMÍN: 27.10. 2020 od 19:00 do 21:00 hodin 5. díl…
1 2 3 4