Webináře

Cenné informace vždy po ruce.

Co je webinář?

Je to online varianta klasického školení. Probíhá prostřednictvím internetu. Velkou výhodou je, že účastníci nemusí nikam cestovat, a proto je tato forma školení velice efektivní.

Jak budu pokládat dotazy?

Na webináři budete moci pokládat svoje otázky průběžně pomocí chatu. Lektor na všechny dotazy odpoví buď ihned, nebo po dokončení kapitoly. Na závěr webináře je vždy prostor pro dotazy a odpovědi.

Je možné poslat dotazy před webinářem?

Ano. Je to forma, kterou často účastníci našich webinářů využívají. Pokud je dotaz k tématu webináře, tak odpověď na svoji otázku vždy dostanou přímo v průběhu webináře.

Nebude mi chybět osobní kontakt s lektorem?

Ze zkušeností víme, že osobní kontakt s lektorem je plně nahrazen kladením otázek přes chat. Tato forma vyhovuje i účastníkům, kteří by měli při klasickém semináři ostych svoji otázku veřejně položit.

Musím si něco instalovat do počítače?

Ne. Na webinář se připojíte přes klasický webový prohlížeč. Potřebujete pouze reproduktory nebo sluchátka.

Jak dlouho webinář trvá?

Webinář trvá nejčastěji 2 hodiny. Výjimečně hodiny tři, pokud si to téma a účastnické dotazy vyžadují. Každých 50 minut je krátká přestávka jako na klasickém školení.

Jak se na webinář připojím?

Na Váš e-mail Vám pošleme link k přihlášení. Poté se přes klasický webový prohlížeč připojíte přímo do výukové „místnosti“.

Kdo jsou lektoři na webináři?

Lektoři jsou odborníci z praxe. V případě témat účetnictví a daně jsou lektoři registrovaní daňoví poradci. V oboru práva jsou lektoři právníci s praxí z advokátních kanceláří. Obchod, management a komunikaci školí lektoři, aktivní obchodníci a manažeři.

Co dělat, pokud mi nevyhovuje termín?

Napište nám, o jaké téma máte zájem. Celý webinář můžete vidět ze záznamu, kdykoliv se Vám to bude hodit.

Budu mít k dispozici záznam webináře?

Ano. Záznam máte k dispozici po dobu 30 dnů a můžete se tedy k němu vrátit kdykoliv a opakovaně. Na záznamu z webináře je celý jeho průběh. Jedinou nevýhodou je, že nemůžete pokládat vlastní otázky. Naopak velkou výhodou je, že si záznam můžete pustiti kdykoliv a nemusíte čekat na konkrétní termín.

Vyberte si témata, která vás zajímají.

Kategorie
Vyhledávání
Výhody a úskalí různých pracovních poměrů
Přemýšlíte, jak správně napsat inzerát a jak kandidáta odmítnout, abyste předešli…
Pracovní smlouva bez chyb a rizik
Chcete mít jistotu v tom, jak sepsat platnou pracovní smlouvu? Víte…
Co musí obsahovat obchodních podmínky e-shopu. Jak bezpečně v souladu…
Získáte a prohloubíte znalosti o cestovních náhradách. Získáte komplexní informace…
Seznámíte se pravidly a zásadami účetní závěrky 2018 včetně novely zákona…
Vaše pozvání na pohovor bude motivační, díky tomu přijde více…
TERMÍN: 30:8.2019, 9:00 - 11:00 hodin. Získáte jistotu při ukončování…
-34%
Všech 6 záznamů, které tvoří celek. Jednotlivé okruhy na sebe…
E-shopy právní aspekty, ochrana osobních údajů
TERMÍN : 11.9. 2019, 9:00 - 11:00 hodin. Nemusíte chodit…
E-shopy obchodní podmínky
TERMÍN : 23.10. 2019, 9:00 - 11:00 hodin. Nemusíte chodit…
1.díl – Občanský zákoník – aplikace v účetnictví
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jak a kdy v…
Fakturace od A do Z v roce 2019
TERMÍN : 20.9. 2019, 9:00 - 11:00 hodin. Na konkrétních…
Získáte dokonalý přehled o platných typech formulářů. Záznam webináře získáte na…
V průběhu záznamu webináře se dozvíte, jak tento zákon navazuje…
Zákon o obchodních korporacích v účetní a daňové praxi
TERMÍN: 22.11.2019, 9:00 - 11:00 hodin. Získáte aktuální informace po…
1 2 3