30.10. 2018

Jak se odlišit od průměru?

Většina prodejců se zaměřuje na prezentaci zboží. Zboží, které je na prodejně vystaveno. Čím více zboží, tím delší prezentace. Většina prodejců považuje zboží za to nejdůležitější, co v prodeji rozhoduje. A je to škoda, protože...

Akvizice nových zákazníků
7.5. 2018

Akvizice nových zákazníků

Pokud řídíte tým obchodníků, tak se jistě čas od času dostanete do situace, do které se dostává snad každý obchodní manažer. Když jsou obchodníci dobří a vcelku plní požadované obraty, tak začnou spoléhat...

obchodníci jsou malíři obrazů
10.3. 2018

Obchodníci jsou malíři obrazů a představ

Název článku jsem trochu zkrátil z původního textu z knihy Zig Ziglara – Ziglar o prodeji. Celý text je následující: Výborní profesionální prodejci jsou „obchodníci se slovy“ a „malíři obrazů“. Na tuto část knihy...

Obchod a prodej je jednoduchý
10.1. 2018

Obchod a prodej je jednoduchý

Asi si teď říkáte, co je to za slogan. Kdo může tvrdit, že obchodování a prodávání je jednoduché. Ale je to opravdu tak. Obchod a prodej je jednoduchý, pokud se budeme držet logiky...

Kdo je ve firmě nejdůležitější
11.12. 2017

Kdo je ve vaší firmě nejdůležitější?

Vždycky se těším na bouřlivé diskuse, které tato jednoduchá otázka mezi účastníky seminářů vyvolá. Jedni říkají, že nejdůležitější je majitel firmy, protože ten firmu založil a dal jí tím smysl existence. Druzí...

29.10. 2017

Jak zaujmout zákazníka na prodejně

V dnešní době se všichni snaží zaujmout zákazníka, jen někomu se to podaří. Jak na to? Jak zaujmout zákazníka na prodejně? První předpokladem je, že prodavačku nebo prodavače musí práce bavit. Jinak může...

podle čeho se zákazník rozhodne
10.10. 2017

Podle čeho se zákazník rozhodne

Pokud bychom věděli, podle čeho se zákazník rozhodne, měli bychom vyhráno. Jde to vůbec zjistit? A pokud ano, jak to zařídit? Klíč je v rozlišení mezi zákazníkovými potřebami, jeho přáním a jeho představou. Protože...