Zvládání komunikace při reklamacích a složitých situacích se zákazníkem – IHNED K DISPOZICI

V průběhu video semináře se dozvíte, jak s přehledem zvládnout komunikaci a nenechat se vytočit při reklamaci a složitých situacích se zákazníkem.

350 Kč289,26 Kč bez DPH
Dostupné
  • Proč si video seminář pořídit? 

    Objevíte techniky zvládání složitých situací. Vyřizování reklamací bude pro Vás méně stresující. Budete se umět efektivně bránit neoprávněné reklamaci. Zjistíte jak zachovat korektní vztah se zákazníkem i při neuznané reklamaci. 

    Pro koho je video seminář určený? 

    • manažery
    • asistenty prodeje
    • vedoucí prodeje
    • prodavače
    • asistentky
    • obchodníky

    Ukázka webináře 

    Probraná témata?

    • Jak přistupovat k zákazníkovi při reklamaci
    • Oprávněná a neoprávněná reklamace
    • Řízení efektivní diskuse ve vypjatých situacích
    • Návrh řešení reklamace, zjištění zpětné vazby
    • Oznámení neuznání reklamace
    • Jak uřídit vlastní emoce
    • Kdy je možné akceptovat, že na nás zákazník křičí
    • Proč je důležité se kritice nebránit
    • Jaký je postup pro složité jednání
  • Přidat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.