Komunikace při reklamacích

Zvládání komunikace při reklamacích a složitých situacích se zákazníkem

TERMÍN: 17.4.2020, 9:00 - 11:00 hodin. Někdy se zdá, že zákazníci zkoušejí co druhá strana vydrží. I přesto, že byste nejraději vybuchli, je potřeba zachovat klidnou hlavu. Jedině ten, kdo řeší vše s klidnou hlavou, má šanci každou situaci zvládnout. BONUSY PRO VÁS: kompletní záznam webináře ZDARMA, materiály ve formátu PDF

890 Kč735,54 Kč bez DPH
Skladem
  • Proč se webináře zúčastnit? 

    Vyřizování reklamací bude pro Vás méně stresující. Budete se umět efektivně bránit neoprávněné reklamaci. Zjistíte jak zachovat korektní vztah se zákazníkem i při neuznané reklamaci. Objevíte nové techniky zvládání složitých situací. 

    Pro koho je webinář určený? 

    • obchodníky
    • prodavače
    • pracovníky reklamačního oddělení
    • obchodní manažery
    • asistenty prodeje
    • vedoucí prodeje
    • telefonní operátory

    Jaká probereme témata?

    • Jak přistupovat k zákazníkovi při reklamaci
      Proč je důležité nechat zákazníka napřed vypovídat • Jak předejít hned na začátku nedorozumění
    • Oprávněná a neoprávněná reklamace
      Jak reagovat, když si zákazník stěžuje neoprávněně • Co s oprávněnou kritikou
    • Řízení efektivní diskuse ve vypjatých situacích
      Vedení diskuse, která směřuje k řešení • Jak zvládat zákazníkův proud slov a výčitek
    • Návrh řešení reklamace, zjištění zpětné vazby
      Co udělat, aby zákazník souhlasil s řešením, které navrhujete
    • Oznámení neuznání reklamace
      Kdy je taktické zákazníkovi sdělit neuznání reklamace • Forma sdělení je důležitější než obsah
    • Jak uřídit vlastní emoce
      Ovládnutí vlastních emocí je základ k efektivní komunikaci
    • Kdy je možné akceptovat, že na nás zákazník křičí
      Jak zákazníka uklidnit a převzít vedení rozhovoru
    • Proč je důležité se kritice nebránit
      Někdy je potřeba takticky ustoupit, abychom vše vyřešili efektivně
    • Jaký je postup pro složité jednání
      Krok za krokem na konkrétních příkladech
    • Odpovědi na vaše dotazy
      Konkrétní dotazy můžete poslat před webinářem • Zeptat se na webináři • Zaslat dotazy po webináři

    DOTAZY, DISKUZE

    Máte konkrétní dotaz? 

    Napište nám a my ho předáme paní lektorovi.

  • Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.