Zvýšení počtu nakupujících na prodejně

Budete při prodeji efektivnější.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Jak upoutat zákazníkovu pozornost? Kdy je nejvhodnější okamžik pro oslovení? Co se zákazníkům líbí a co nelíbí? Jaké jsou vhodné otázky na začátek rozhovoru? Jak zjistit zákazníkova přání? Co chce zákazník slyšet, aby koupil?

Co říkají obchodníci po semináři

„Při oslovení zákazníka se už nebudu cítit jako pojišťovák.“ „Díky jednoduchým návodům vím, jak zákazníka rozpovídat.“ „Budu se víc ptát a míň nabízet.“

Jak seminář probíhá

Interaktivní výklad lektora. Práce ve skupině. Modelové situace a hraní rolí. Nácvik práce na prodejně. Rozbor, diskuse a zpětná vazba.

Pro našeho klienta jsme řešili

V hobby prodejně zákazník často prodejnou prošel, aniž by byl kýmkoliv osloven. Prodejci se nechtěli vnucovat. Pokud se zákazník na něco zeptal, tak byli jako ryba ve vodě a ochotně vše vysvětlili. Bohužel spousta zákazníků odešla bez nákupu. Při tréninku prodejci objevili jednoduchý postup pro oslovení a rozpovídání, který je pro ně i pro zákazníky příjemný.

Chcete mít více nakupujících zákazníků? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.