Zvládání námitek a manipulací v obchodním jednání

Efektivní komunikace vedoucí k úspěchu.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Proč námitky vznikají? Jak s námitkami pracovat? Jak se nenechat svést od tématu? Co dělat, když klient říká – Rozmyslím si to? Jak rozeznat manipulaci? Jak pracovat s námitkou – cena je vysoká?

Co říkají obchodníci po semináři

„Už se nenechám odradit zákazníkovým: Musím se poradit.“ „Díky za konkrétní návody, které použiju v praxi.“ „Ne všechno je námitka.“ „Jsem rád, že mám databanku odpovědí na nejčastější námitky.“

Jak seminář probíhá

Řešení nejčastějších námitek z praxe obchodníků. Praktický nácvik zvládání námitek. Obchodníci si sestaví databanku reakcí na nejčastější námitky. Videotrénink s rozborem.

Pro našeho klienta jsme řešili

Obchodníci se vždy do odpovědí na námitky zapletli. Zákazníkovi odpovídali komplikovaně. Na tréninku se naučili rozeznat na co má cenu reagovat a na co ne. Jejich komunikace se zjednodušila a tím i zefektivnila.

Chcete mít obchodníky, kteří si poradí s každou zákazníkovou námitkou? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.