Získávání nových zákazníků

Umění akvizice.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Co rozhoduje při prvním kontaktu? Jaké jsou možnosti telefonické a osobní akvizice? Jakou záminku zvolit, aby byla efektivní? Kde jsou počátky navazování vztahu? Co je důležité udělat pro to, aby nás zákazník odlišil od ostatních prodejců a obchodníků?

Co říkají obchodníci po semináři

„Ztratil jsem ostych při oslovování nových klientů.“ „Díky logickým záminkám se nebudu se bát telefonovat novým klientům.“ „Uvědomil jsem si hodnotu, kterou klientovi přináším. Díky.“ „Při oslovování potenciálních zákazníků se musím víc ptát a míň mluvit.“

Jak seminář probíhá

Řešení modelových situací přechází na konkrétní příklady z praxe. Obchodníci si sestaví záminky k oslovení podle zákaznické cílové skupiny. Videotrénink s rozborem.

Pro našeho klienta jsme řešili

Obchodní firma má poměrně stabilní tým obchodníků, kteří se soustředili především na obchodování se stávajícími zákazníky. Bohužel obraty firmy již velmi dlouho dobu stagnovali. Oslovit nového potencionálního zákazníka obchodníkům dělalo velké problémy. Cílem tréninku bylo prolomit stereotypy v práci obchodníků a znovu je naučit oslovit nové zákazníky. Díky dobré volbě záminky, se efektivita dohodnutí nových schůzek rapidně zvýšila.

Chcete mít obchodníky, pro které bude získávání nových zákazníků hračkou?  Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.