Účinné vyjednávání

Dokázat přesvědčivě argumentovat a vyjednávat.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Kdy je nutné vyjednávat a kdy ne? Jak důležitá je příprava? Jaké jsou fáze vyjednávání? Jak zvolit nejúčinnější strategii? Jaké argumenty používat? Jak zvládat námitky?

Co říkají obchodníci po semináři

„Umím lépe zvolit strategii vyjednávání podle typů a postojů protistrany.“ „Díky za tipy. Umím lépe čelit manipulacím a nátlakovým metodám.“ „Konečně se stanu pánem situace.“ „Zjistil jsem, jak důležitá je příprava.“

Jak seminář probíhá

Řešení modelových situací. Práce ve skupinách, hraní vyjednávacích typů a rolí. Nácvik vyjednávacích technik. Tvorba strategie vyjednávání. Videotrénink s rozborem.

Pro našeho klienta jsme řešili

U obchodníků nastal zádrhel vždy, když zákazník začal vyjednávat o ceně. V tom momentě byli obchodníci nejistí, chyběly jim pádné argumenty a většinou se dohoda se zákazníkem neustále oddalovala. Když už se dohodli a obchod uskutečnili, nebyl pro firmu příliš výhodný. Na tréninku se obchodníci naučili na konkrétních příkladech vyjednat výhodnější podmínky.

Chcete mít z vašich obchodníků profesionální vyjednavače? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.