Řešení reklamací - právní minimum

Mít přehled o právech a povinnostech.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Jaké právní předpisy se vztahují k reklamaci? Jaká jsou práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího? Kdo odpovídá za vady zboží? Jak se uplatňuje / vyřizuje reklamace? Co všechno musí zahrnovat reklamační řád? Kdy je možné odstoupit od kupní smlouvy?

Co říkají obchodníci po semináři

„Jsem si jistější v postupu při reklamaci.“ „Zorientoval jsem se v našem reklamačním řádu a v souvisejících předpisech.“ „Už se nebudu bát vyřizovat reklamaci.“ „Vím jak argumentovat při odmítnutí reklamace.“

Jak seminář probíhá

Interaktivní výklad lektora. Řešení modelových situací. Rozbor příkladů z praxe prodejců. Diskuse.

Pro našeho klienta jsme řešili

Prodejci se báli komunikovat se zákazníkem při jakékoliv reklamaci. Neuměli rozklíčovat, jak postupovat. Na semináři získali povědomí o právech a povinnostech prodávajícího a kupujícího dle platných právních předpisů. Získali větší sebevědomí a argumentační jistotu.

Chcete prodejce, kteří se nebojí vyřizovat reklamace?  Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.