Obchodní psychologie

Jednání podle typologie zákazníka.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Jak rozeznávat při kontaktu s ostatními lidmi základní typy osobností? Jak se víc dozvědět o struktuře vlastní osobnosti? Je možné usměrňovat své chování a prožívání? Jak předcházet konfliktům díky práci s osobnostní typologií?

Co říkají obchodníci po semináři

„Víc jsem poznal sám sebe.“ „Umím vnímat situace perspektivou ostatních lidí.“ „Vím, co na jaký typ platí.“ „Moje argumenty budou cílenější podle typologie klienta.“

Jak seminář probíhá

Interaktivní výklad lektora. Řešení modelových situací a rozbor příkladů z praxe. Nácvik jednotlivých situací. Zpětná vazba a diskuse.

Pro našeho klienta jsme řešili

Důvodem k sestavení tréninku pro obchodníky výrobní firmy byly množící se stížnosti nespokojených zákazníků. Zákazníci si stěžovali na to, že nebyli pochopeni ve svém přání a obchodník nereagoval podle jejich představ. Po semináři umí obchodníci přizpůsobit jednání a argumentaci podle typologie zákazníka.

Chcete mít obchodníky, kteří umí přizpůsobit jednání podle typu klienta? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.