Navýšení průměrné hodnoty nákupu na prodejně

Zákazník nakoupí víc a je spokojen.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Co potřebuje zákazník slyšet, aby koupil kvalitnější produkt? Jaké jsou techniky navýšení prodeje? Kdy je vhodné prodávat doplňkové produkty? Jak reagovat na cenu? Co dělat, pokud zákazník říká, že si to musí rozmyslet? Jak prodat zboží za vyšší cenu?

Co říkají obchodníci po semináři

„Už vím, jak nenechat odejít zákazníka jen s jedním produktem.“ „Využiju osobní pochvalu zákazníka.“ „Díky za srozumitelný návod jak prodat víc.“ „Budu umět reagovat na zákazníkovo – Potřebuju se poradit.“ „Zjišťovat zákazníkovy představy!“

Jak seminář probíhá

Interaktivní výklad lektora. Práce ve skupině. Modelové situace a hraní rolí. Nácvik práce na prodejně. Rozbor, diskuse a zpětná vazba.

Pro našeho klienta jsme řešili

Zákazník vždy po rozhovoru s prodavačkou nakoupil pouze to, co chtěl. Prodavačka byla ráda, že prodala aspoň něco. Pokud se pokusila o prodej dalšího produktu, tak byla většinou úspěšná. Trénink byl zaměřen na změnu postojů prodavaček. Tréninkem si osvojily jednoduché postupy pro navýšení hodnoty nákupu.

Chcete zákazníky, kteří u vás nakoupí víc? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.