Efektivní ukončení obchodního jednání

Kdo si o nic neřekne, nic nedostane.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Jak vystihnout ten správný okamžik a zvolit správnou formulaci tak, aby to bylo příjemné oběma stranám? Jaký význam má zkušební uzavření? Jakou roli hrají emoce zákazníka při uzavírání obchodu? Jak pracovat s cenou? Co dělat, když zákazník použije větu typu: „ Já si to rozmyslím…“

Co říkají obchodníci po semináři

„Budu umět efektivně získat objednávku.“ „Díky za nové tipy pro úspěšné uzavření obchodu.“ „Už vím, jak poznám ten správný čas.“ „Umím si říct o obchod, tím budu efektivnější. Díky za srozumitelný návod.“

Jak seminář probíhá

Interaktivní výklad lektora přechází k řešení příkladů z praxe. Modelové situace a hraní rolí. Struktura ukončení obchodního jednání a argumentace. Videotrénink a rozborem.

Pro našeho klienta jsme řešili

Majitel menší firmy zjistil, že jeho obchodníci nedokázali uzavřít obchod, protože vyčkávali a konečné rozhodnutí vždy nechávali na zákazníkovi. Nechtěli se vnucovat a báli se odmítnutí. Zadání tréninku bylo tedy směřováno k posílení sebevědomí v závěrečné fázi obchodu. Díky srozumitelným návodům umí obchodníci aktivně směřovat zákazníka k pozitivnímu rozhodnutí a pracovat s jeho úhybnými manévry typu – Potřebuji čas na rozmyšlenou.

Chcete mít efektivní obchodníky, kteří si umí říct o objednávku? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.