Obchodní dovednosti
„Úspěšný člověk ráno vstane a večer jde spát, přičemž mezi tím dělá to, co ho baví.“ Larry Page
Budete prodávat efektivněji a víc.
Všichni, kteří ve firmě přicházejí do kontaktu se zákazníkem, ovlivňují jeho rozhodování. Pozitivně nebo negativně. Navíc vytvářejí obraz profesionality firmy v očích zákazníka. Proto je třeba neustále rozvíjet, zdokonalovat a kontrolovat prodejní postupy a přístup k zákazníkům.
S čím se setkáváme v praxi my?
Obchodníci se soustřeďují na představení produktu více než na potřeby zákazníka. Při tréninku se naučí zjistit zákazníkovy představy. Potom je vedení rozhovoru, vzbuzení zájmu, argumentace a získání objednávky daleko jednodušší. Obchodníci z tréninků odcházení motivovaní a připraveni na jednání s klienty zefektivnit.
Kdo se nejčastěji zúčastňuje obchodních tréninků?
Obchodní zástupci, obchodní manažeři, manažeři prodejních týmů, pracovníci kontaktních center a servisní technici