Obchodní dovednosti

„Úspěšný člověk ráno vstane a večer jde spát, přičemž mezi tím dělá to, co ho baví.“ Larry Page

Budete prodávat efektivněji  a  víc.

Všichni, kteří ve firmě přicházejí do kontaktu se zákazníkem, ovlivňují jeho rozhodování. Pozitivně nebo negativně.  Navíc vytvářejí obraz profesionality firmy v očích zákazníka. Proto je třeba neustále rozvíjet, zdokonalovat a  kontrolovat prodejní postupy a přístup k zákazníkům.

S čím se setkáváme v praxi my? 

Obchodníci se soustřeďují na představení produktu více než na potřeby zákazníka. Při tréninku se naučí zjistit zákazníkovy představy. Potom je vedení rozhovoru, vzbuzení zájmu, argumentace a získání objednávky daleko jednodušší. Obchodníci z tréninků odcházení motivovaní a připraveni na jednání s klienty zefektivnit.

Kdo se nejčastěji zúčastňuje obchodních tréninků?

Obchodní zástupci, obchodní manažeři, manažeři prodejních týmů, pracovníci kontaktních center a servisní technici