Příprava a vedení porad

Efektivně strávený čas s jasnými výstupy do praxe.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Jak vytěžit z porady maximum? Kdy je vhodná porada a kdy jiné nástroje pro předávání a získávání informací? Proč zlepšit komunikační a prezentační dovednosti vedoucích porad? Jak efektivně zapojit účastníky do průběhu porady?

Co říkají manažeři po semináři

„Naučil jsem se sestavit program porady tak, aby byla zajímavá a efektivní.“ „Trénink vedení efektivní diskuse mi velmi pomohl.“ „V praxi se zaměřím na to, abych z každé porady vytěžil maximum.“ „Není důležité jak dlouhá je porada, ale jakou vyvolá akci!“

Jak seminář probíhá

Na interaktivní výklad lektora navazuje řešení modelových situací. Řešení konkrétních situací z praxe. Týmová příprava vzorové porady. Videotrénink vedení porady s rozborem a komentářem účastníků.

Pro našeho klienta jsme řešili

Obchodní firma řešila neefektivnost svých porad. Manažeři a obchodníci přicházeli na porady na poslední chvíli a nepřipraveni. Poradu brali jako nutné zlo a ztrátu času. Často se omlouvali, že na poradu nemohou dorazit, jelikož mají schůzku s klientem. Vrcholový management si lámal hlavu s tím, jak udělat porady zajímavými. Cílem bylo naučit manažery plánovat a řídit porady zajímavě. Prioritou v zadání bylo umět na poradách zapojit více obchodníků do řešení situací. Tím využít velký potenciál informací od zákazníků, kteří obchodníci mají. Podle ohlasů po semináři se zadání podařilo splnit. Držím palce, ať se daří.

Chcete ze všech vašich porad udělat efektivně strávený čas s jasnými výstupy do praxe? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.
Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.