Řešení konfliktů

Vypjaté situace pod kontrolou.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Jak zvládat vypjaté situace? Je možné prosadit svůj názor bez vyvolání konfliktu? Jaká jsou pravidla a postupy při řešení emočně vypjatých situací? Jak odhalit příčiny konfliktů?

Co říkají účastníci po semináři

„Díky lepšímu sebepoznání umím předcházet konfliktům.“ „Profesionálně zvládnu vyřizování stížností a reklamací. Děkuji lektorce za srozumitelný výklad.“ „Každá situace se dá vyřešit v klidu.“ „Rozeznám manipulaci.“

Jak seminář probíhá

Interaktivní výklad lektora. Řešení modelových situací. Rozbor a kategorizace příčin konfliktních situací. Řešení konkrétních situací z praxe, hraní rolí. Videotrénink s rozborem.

Pro našeho klienta jsme řešili

Obchodní firma se snaží všemožně vycházet vstříc zákazníkům a dodavatelům. Jejich spokojenost je na prvním místě. Postupem času se zástupci firmy dostávali do složitých situací. Museli čelit neopodstatněným požadavkům. Tento tlak se přenášel dovnitř firmy a dlouhodobě zhoršoval interní komunikaci a pohodu uvnitř firmy. Na semináři se pracovníci naučili zvládat složité situace a bránit se manipulacím.

Chcete umět řešit složité situace a konflikty? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.