Komunikace se zákazníky

Prozákaznická komunikace napříč celou firmou.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Jak přistupovat ke komunikaci se zákazníkem? Jaké nejčastější chyby se dělají a proč? Co všechno zákazník vnímá? Co může zákazníka odradit?

Co říkají účastníci po semináři

„Při komunikaci je důležité aktivní naslouchání.“ „Zjistil jsem, kde jsem dělal chyby.“ „Každý ovlivňuje zákazníka.“ „Naučil jsem se trpělivosti v komunikaci.“

Jak seminář probíhá

Řešení modelových situací. Řešení konkrétních situací z praxe. Práce ve skupinách, hraní rolí. Videotrénink s rozborem.

Pro našeho klienta jsme řešili

V prodejní a servisní firmě byl kladen důraz především na komunikační a prodejní dovednosti obchodníků. Asistentky a servisní technici komunikovali se zákazníky a obchodními partnery bez jakékoliv přípravy a tréninku. Zvyšující se počet nedorozumění a konfliktů přiměl majitele firmy k realizaci semináře pro všechny pracovníky.

Chcete, aby se vaši zákazníci a obchodní partneři na komunikaci s vaší firmou těšili? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.