Komunikace po telefonu

Efektivní využívání telefonu.

Otázky, na které v průběhu semináře získáte odpovědi

Je potřeba se učit správně telefonovat? Jak zvládat složité situace při telefonování? Jak správně ukončit neefektivní hovor? Co vše je možné po telefonu vyřešit?

Co říkají účastníci po semináři

„Důležití je umět naslouchat.“ „Už umím ukončit neefektivní a dlouhý hovor. Díky za to!“ „Důležitá je záminka k oslovení zákazníka.“ „Vím jak zvládnout nepříjemný hovor se zákazníkem.“

Jak seminář probíhá

Praktický nácvik konkrétních situací z praxe. Audiotrénink s rozborem. Řízená diskuse a doporučení. Zpětná vazba účastníkům.

Pro našeho klienta jsme řešili

V menší výrobní firmě bylo bráno používání telefonu jako něco samozřejmého. Každý telefonoval, jak nejlépe uměl. Formu příchozího hovoru nikdo neřešil. Cílem tréninku bylo nastavit jasná pravidla pro zvládání hovorů a to jak příchozích tak odchozích.

Chcete, aby vaši pracovníci používali telefon efektivně? Kontaktujte nás.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.