Zjistíme rezervy a navrhneme řešení

Mystery shopping realizujeme v celé České republice a na Slovensku.

Co je to mystery shopping? 

Mystery shopping je forma kvalitativního výzkumu. Cílem je získat informace o práci prodejního personálu, obchodníků, servisních techniků, pracovníků call center,  pracovníků restaurací a všech, kteří reprezentují firmu. Mystery shopping je investicí do rozvoje společnosti, zvýšení ziskovosti a vylepšení image značky.

Z výsledků vyplývá, že až 67 % prodejního personálu má největší rezervy v nabídce doplňkového produktu.
67%

Pro naše zákazníky hodnotíme dodržování prodejních postupů v prodejnách, provozovnách služeb, autobazarech, kvalitu servisu v restauracích a prozákaznický přístup při prodeji realit.

Emoční mystery shopping

Emoční mystery shopping je cesta ke spokojenému zákazníkovi. V průběhu mystery shoppingu zjišťujeme, zda je zákazník nadšen, spokojen, neutrální nebo zklamán. Získáte jasnou představu o chování vašeho personálu k zákazníkovi. Odhalíme slabé stránky prodejního procesu. Získáte návrhy na zlepšení práce se zákazníkem. Proškolený mystery shopper hodnotí celkový dojem z provozovny a prodejní dovednosti pracovníků. Sleduje, zda dochází k posílení vztahu ke značce.

Vyzkoušejte si naši práci. Pro nové klienty zrealizujeme dva mystery shoppingy na naše náklady.

Mystery calling

Mystery callingem zjišťujeme úroveň prozákaznické komunikace po telefonu. Od úvodního oslovení, zodpovězení dotazu, přepojení na kompetentní osobu, až po případné řešení složité situace. Odhalíme nedostatky v prodejních a servisních rozhovorech. Tyto služby často využívají call centra, e-shopy, banky, cestovní kanceláře, pojišťovny a realitní společnosti.

Vyzkoušejte si naši práci. Pro nové klienty zrealizujeme dva mystery callingy na naše náklady. 

 

Věděli jste, že 54 % pracovníků velmi špatně zvládá krizovou situaci po telefonu.
54%

Aktuálně pro naše zákazníky hodnotíme komunikaci servisních asistentek, pracovníků e-shopu a pracovníků na "zelené" lince. Ověřujeme správnost postupu při běžných, složitých i konfliktních situacích.

Věděli jste, že 61 % manažerů neumí vést přijímací pohovor motivačně? Tím odradí spoustu nových uchazečů.
61%

Pro našeho klienta řešíme zmapování postupu výběrového procesu nových prodavaček v síti prodejen v České republice a na Slovensku. 

Mystery job interview

Nedaří se vám získat nové pracovníky? Prostřednictvím mystery job interview zmapujeme váš proces výběru nových uchazečů. Zjistíte slabá místa výběrového procesu. Odhalíte, jestli vaši manažeři vedou pracovní pohovor motivačně. Náš fiktivní uchazeč vykoná mystery job interview od reakce na inzerát, zaslání životopisu, absolvování pracovního pohovoru až po komunikaci po pohovoru. Sledujeme a hodnotíme faktory ovlivňující rozhodování uchazeče.

Vyzkoušejte si naši práci. Pro nové klienty zrealizujeme dva mystery job interview na naše náklady. 

 

Staňte se členem našeho týmu mystery shopperů. 

BAVÍ VÁS 

  • Komunikace s lidmi
  • Ověřování postupů a služeb
  • Práce v terénu a na počítači

TAK NEVÁHEJTE - DEJTE  O SOBĚ VĚDĚT ODESLÁNÍM KRÁTKÉ ZPRÁVY.

Kontaktujeme Vás a dohodneme si setkání.

Těšíme se na Vaši zprávu.